måndag 31 juli 2017

Morgonstund

När man har en liten kille som vaknar i ottan... eller tidigare än så... är man hemskt tacksam över ljuset på morgnarna. I morse loggade vi en cach sådär runt sextiden på morgonpromenaden.
Egentligen tycker jag nog att det är den bästa tiden på dagen.

När jag kom hem hade jag en liten kille som stod i hallen och väntade på sin mamma. Redo att börja dagen. Iklädd pyjamas, gummistövlar och keps.

Måndag den sista juli.
Makens näst sista sommarlovsvecka för i år.

2 kommentarer:

  1. Och min sista semestervecka, vilket är lite ångestfyllt. Men, jag ska se till att fylla den med extra mycket bra saker.

    Tidiga sommarmorgnar är inte dumt alls. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ångestfyllt kan jag verkligen tänka mig. Jag ska börja om ett halvår och vet hur det känns... ;)

      Radera