onsdag 31 maj 2017

Födelsedagsmorgon

"Grattis, nu är du närmare fyrtio än trettio" sa maken glatt i morse.
Själv slog det mig igår kväll att jag blir närmare femtio än tjugo. Först kändes det väldigt gammalt. Sedan kändes det väldigt bra. Tjugo är ärligt talat inget jag varken känner mig som eller saknar.
Och morgonfirandet, det var av den absolut bästa sorten man kunde tänka sig!

En present fick jag också -ett litet brunt kuvert med presentkort på Östansjö trädgård.
Tänk att man kan ha det så här bra!

7 kommentarer:

  1. Från hjärtat ..., stort grattis Karin! Och det ser ut som den allra, allra bästa sortens födelsedagsfirande!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag kan inte tänka mig ett bättre sätt att bli firad på :)

      Radera
  2. Grattis! Vilket härligt födelsedagsmys!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, verkligen. Jag är uppvuxen med att födelsedagsfrukostar åts i sängen, tillsammans hela familjen. Det är absolut en tradition jag vill föra vidare till barnen. Det fick klart godkänt av storebror :)

      Radera
  3. Ja så kan man säga också.., Jag säger att vi är 29 för evigt. Fyller det varje år ;-)

    Å ett stort grattis hurra hurra också!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja men trettio kan jag tänka mig. Trettio är en bra ålder. Trettiofem är i och för sig inte fy skam det heller :)
      Tack så mycket!

      Radera