tisdag 14 februari 2017

Att få en bra start på dagen

Det är rent alldeles omöjligt att inte bli lite sprallglad i kroppen när ljuset återvänder. Igår var vi ute och lekte ända till middagen. Idag konstaterade vi att det nästan var ljust när vi åt frukost.

Alla hjärtans dag idag. Vi tar väl som vanligt alla tillfällen i akt att fira. Inte med nallar och hjärtan och andra materiella ting, men kanske med lite extra gott fika eller en trevlig middag...
Jag tänker att storebror kanske har gett pappan den allra bästa presenten redan på morgonkvisten när pappan som just ska gå hemifrån.
"Ha jolit på jobbet pappa! Jag älkaj dig!"

6 kommentarer:

  1. Det kan jo ikke bli bedre enn det, :))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä, rätt okej att ha med sig när man beger sig iväg till jobbet.

      Radera
  2. Oj oj oj. Jag blir tårögd... Vilken söting!

    Snyft så fint!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst var det gulligt. Näsan så att jag kände mig redo att börja arbeta igen 😉

      Radera