lördag 12 november 2016

Lördag

Jodå, det blev ett besök i pulkabacken. Jag konstaterade att jag behöver nya termobyxor och att jag var den enda åkande föräldern utan hjälm... Behöver också investera i bättre kondition -var köper man det? 

Sedan slog det till och blev plusgrader och den lilla snömängd vi fått minskade markant, men en liten liten snögubbe fick vi till. Med morotsnäsa -det var det viktiga 😉

Eftermiddagsbesök av världens bästa gudmor med familj. Ett några dagar för sent firande av dopdag (det ingår visst i gudförälderuppdraget... själv har jag totalt missat den punkten). Men är det firande så är det. Barnet fick paket och vi åt tårta. Jag är nu en liten liten smula mer insatt i Pokemon go (med reservation för felstavning...). Efteråt inser jag att kameran, som jag ställt fram, stod orörd.
Jag måste bli bättre på att ta bilder!

Lördag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar