onsdag 3 augusti 2016

Kyligt i Karlskogaland

Idag for vi på liten tur till Karlskogaland. Badkläderna var packade, men vi önskade oss snarare långbyxor och jackor. 
Lyckan när man kastar i några bitar vass och de kommer tillbaka på vågorna :)

Som jag älskar det här barnet! Jag tror inte att det går en dag utan att vi frågar oss hur vi kunde få en så fin unge. Det betyder inte att jag inte emellanåt räknar till tio och undrar var i all världen humöret kommer ifrån ;)
 På tillbakavägen plockar vi hallon som får bli efterrätt efter lunchen. Hallon kan vara bland det godaste som finns (näst hjortron).

2 kommentarer:

  1. Jag lyckas visst alltid missa er. När jag till och med befann mig i Kga. ;-) Håller helt med om långbyxor. Hade faktiskt jackan på mig idag, var ett tag sedan.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja vi är ju där lite titt som tätt, men nu blir det nog lite glesare med besöken några månader framöver.

      Radera