tisdag 31 maj 2016

Hipp hurra för mig

Idag minsann, fyller jag inte mindre än trettiofyra år.
Då och då säger folk att de inte alls känner sig så gamla som de är, men jag gör definitivt det. Om inte äldre ibland ;)

Dagen började finfint med skönsång och paket på sängen. Tillsammans-frukost.
Och strax efter nio dök mina föräldrar in på tårtkalas. Ett litet dubbelfirande eftersom pappa fyllde förra veckan.
Av oss fick han en kartong hembakade bullar -jag vet ingen som blir så glad för det som han!
Och det pusslades och trädgårdsfixades och vi åt lunch och pappa gick en promenad med Cosmos och vädret visade sig från sin bästa sida (på gränsen till för varmt ;)).

På eftermiddagen for vi till Blomsterlandet -jag hade förstås jättebråttom att lösa ut presenten från maken; ett par hundralappar öronmärkta för perenner! Stäppsalvia, lavendel och smultron fick följa med hem.

En alldeles prima födelsedag på alla sätt och vis!

#Blogg100
Dag 92

10 kommentarer:

  1. Tack för supergod tårta och lunch. Jag blev bjuden på en bulle till fikat. Supergod den också!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för att ni kom! Supertrevligt på alla sätt och vis 😊

      Radera
  2. Gratulerer så mye med dagen !!!

    SvaraRadera
  3. Och ett försenat blogg-grattis från mig! Ååå, vilken lycka det måste vara att ha sina föräldrar i livet!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja verkligen! Och tack så mycket!

      Radera
  4. Hurra, hurra, hurra, hurra!

    SvaraRadera
  5. Stort grattis i efterskott! :-)

    SvaraRadera
  6. Ett försenat stort grattis från mig med! Jag förstår inte att jag missade detta! Jag såg en blänkare på Fb, men sedan försvann allt!
    Jag ser att födelsedagen var mycket trevlig!

    SvaraRadera