tisdag 19 april 2016

Apropå kojbygge

Efter att ha läst inlägget igår skickade min mamma den här bilden på mig och min lillebror, som alldeles uppebart en gång i tiden var eminenta kojbyggare. Man kan nog konstatera, faktiskt, att vi var betydligt bättre då än nu. Jag vill minnas att de där kojorna faktiskt var relativt täta. Jag vill också minnas att från stigen såg de bara ut som en rishög, vilket gjorde dem till ett perfekt gömställe.

För övrigt ser jag också att vi redan är halvvägs i den där Blogg100-utmaningen.
Jag skulle kunna tänka mig en Blogg365. Med samtliga i min länklista som deltagare ;)

Blogg100
Dag 50

4 kommentarer:

  1. Eminenta var det. Tänk att sitta i den där kojan och dricka varm choklad.

    SvaraRadera
  2. Allt går igen, tydligen ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte allt, hoppas jag, men sådant här får gärna göra det ;)

      Radera