lördag 12 mars 2016

Hipp hurra för en sjuåring!

Idag fyller vårt fina gudbarn hela sju år!
Jag har nog varit en urbota dålig gudförälder och skäms nästan lite för att skriva gudbarnet, men förhoppningsvis kommer hon alltid att veta att vi finns.
Någon sjuårsbild fångades inte -jag lämnade kameran hemma i tron om att vi skulle få fullt sjå med en superövertrött son. Men han var nöjd och glad och fattade tycke för en katt som hette Elsa och höll sig vaken fram till ungefär samma ögonblick som han placerades i bilen för hemfärd.

Det får istället bli en gammal bild från ettårskalaset. Det är inte klokt vad fort tiden har gått!

Blogg100
Dag 12

3 kommentarer:

  1. Du kan i alla fall OMÖJLIGEN vara en sämre gudmor än vad jag varit. Jag hade väl noll koll på vad det betydde och gudbarnet och föräldrarna flyttade från Malå till Jylland och vi har setts en gång på 23 år.Egentligen skulle jag offentligen vilja avsäga med gudmoderiet, när man är så uschlig på den fronten.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, det är ju liiiite längre mellan Malå och Jylland än mellan Kumla och Hallsberg.
      Och jag är hemskt stolt över att vara gudmor och föredrar nog att bättra mig snarare än att avsäga mig det hela ;)

      Radera
  2. Mira var jätte glad att ni kom och för presenterna .
    Och att du är gudmor till henne vet hon , när vi gick igenom vilka som skulle komma så var det inte Anders & Karin utan hennes Gudföräldrar :)
    Elsa var super nöjd med sin nya kamrat så hon somnade gott efter ni hade åkt 😊

    SvaraRadera