måndag 15 februari 2016

Vårbukett

Jodå, jag fick min tulpanbukett på alla hjärtans dag. Om än inte från den jag tänkt mig ;)
Nu står den där och sprider härligt vårig stämning i vardagsrummet.
Jag verkligen älskar tulpaner den här tiden på året. De är liksom startskottet innan alla andra buketter från trädgården så småningom kommer att avlösa varandra där på skänken.
I rättvisans namn ska absolut nämnas att maken inte glömde bort mig igår, även om just den här fina blombuketten kom från familjen V.

4 kommentarer:

  1. Ja, tulpaner är verkligen så ljuvliga!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag köper första buketten tidigare och tidigare för varje år... fast aldrig före tjugondag knut!

      Radera
  2. Tulpaner är ljuvliga!

    Jag "firade" alla hjärtans dag med att ligga däckad i feber...haha. :)
    Nå jag brukar inte bry mig om den dagen så det kvittade alldeles.
    Jag hade iaf speciellt sällskap. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Speciellt sällskap låter inte fel. Fast alltid trist med feber!

      Radera