torsdag 14 januari 2016

Att köpa hundmat på nätet

Då och då kommer förfrågningar om att göra ett inlägg i samarbete med något företag. Jag tackar allt som oftast nej eftersom jag absolut inte vill göra bloggen till en reklamsida för något jag ändå inte kan stå för. 

Men den här gången handlar det om något som jag själv faktiskt kände var bra. En sida där man kan jämföra olika företag som har hemleverans av hundfoder på nätet. 
 Ärligt talat visste jag bara om ett företag och flera gånger har jag funderat på att beställa därifrån... Nu visar det sig att det finns flera.
hundfoder på nätet kan jag hur smidigt som helst jämföra priser, se vilka foder som är svensktillverkade och vilka företag som har vilka märken.
Rätt bra faktiskt.

Inlägget är skrivet i samarbete med hundfoderpånätet.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar