måndag 14 september 2015

Den fjortonde september

Den fjortonde september är minsann ett speciellt datum. Först och främst är det min fina farmors födelsedag! På bilden är sonen ungefär sju veckor gammal och ligger hos sin gammelfarmor.
GRATTIS FARMOR på födelsedagen!
För fem år sedan var det just farmor som bjöd med oss på en resa till Azorerna och vad passade då bättre än att förlova sig just på den här födelsedagen.
För fem år sedan gick han ner på knä i ett varmt vattenfall, maken.
Det är också den här dagen jag brukar börja min nedräkning till julafton. Exakt 100 dagar kvar.
Jag skjuter dock lite på det i år, för julafton innebär att föräldraledigheten för min del börjar gå mot sitt slut och den suger jag gärna på så länge som möjligt.

1 kommentar:

  1. Det var inte lite att fira det! Och 100 dagar kvar till julafton .., hu, så hemskt!

    SvaraRadera