lördag 27 juni 2015

Ett Foto I Timmen

Upptäcker lite sent att det är efit. Sextioårskalas står på dagordningen, men jag ska allt göra ett försök att komma ihåg. Det blir ett mobil-efit :)

Runt halv tio
har konduktören precis sagt "det blir 75 kronor" och jag tänker att det allt var dyra 14 minuter. Utanför fönstret sveper ett somrigt landskap förbi. 

Runt elva
är vi på Åsby och hämtar en väldig massa mat. Jag har lämnat make, son och zoo hemma och åker med mamma och pappa.

Runt halv tolv
är vi snart framme hos moster i Ramnäs.
Pappa kör :)
Runt halv ett
är vi framme hos moster. Snart dags att äta!

Runt halv två
fastnar självaste födelsedagsbarnet på bild.
Eftermiddag -ja jag hade inte riktigt kläm på tiden.
Pappa och mormor, 92 år i år.

Runt halv sex
slås kloka huvuden ihop. Det här med att städa undan rätt sak på rätt plats är minsann inte helt lätt ;)
Runt halv sju
är vi på väg hemåt. Så trevligt att ha träffat släktingar jag inte träffar så ofta och SÅ roligt med allsång!
Runt halv åtta
har jag fått skjuts ända fram till dörren och hunnit preciiis i tid till kvällsamningen.

Runt halv nio
har maken farit iväg på pokerkväll och barnet sover. Kvällsmat i köket. Cosmos och röda katten snarkar ikapp. Kvällssol utanför.

9 kommentarer:

  1. Och jag missar det - som vanligt - :)

    SvaraRadera
  2. Elisabet och Ruta Ett; Ja men det var ju på håret att jag hann :)

    SvaraRadera
  3. Ser ut som om du hade en väldigt trevlig efit-dag!

    SvaraRadera
  4. for en fin dag i familiens tegn!!
    Takk for titten

    SvaraRadera
  5. Verkar ha varit ett mysigt kalas.

    SvaraRadera
  6. Kalas är (nästan) alltid kul!

    SvaraRadera
  7. Vad gott det såg ut där på första bilden! Mums! Verkar ha varit en fin dag!

    SvaraRadera