lördag 16 maj 2015

Ett Karlskogalandsbesök

Alltså, om vi efter över trettio års äktenskap delar vattenflaska...

efter att vi varit och hämtat en massa grus... som vi sedan tillsammans öser ur för att vi ska fixa i ordning i vår trädgård...
då känner jag att vi lyckats ganska bra med vårt äktenskap.

Igår var sonen och jag hos mina föräldrar och hämtade hallonplantor.
Lite mat och fika fick vi, men för övrigt hade de inte riktigt tid med oss. Det ska ju byggas såväl en liten uteplats som trädgårdsskjul!

2 kommentarer:

  1. Tittade runt lite på din blogg. Blev lite avundsjuk på mig själv när jag såg första bilden igen. Tänk vilket privilegium att få bo så nära sjön!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är något jag verkligen saknar här -en sjö!
      Nu har vi visserligen inte lika långt till badplats som vi hade i Örebro, men det är ändå en bilfärd bort...

      Radera