tisdag 17 mars 2015

Efteråt

Efteråt, när jag har träffat min nya fru chef, som verkar väldigt trevlig, och sagt hej hej till en massa barn och fina arbetskamrater, och tänkt att jag allt saknar dem lite, och lämnat grädden och kakan i kylskåpet... då styr vi hemåt jag och sonen.
Jag känner mig nästan lite som en skolkare. Precis innan jag åkte fyllde jag i papper om längre föräldraledighet. Fram till sportlovet. Sedan ska pappan ta över... Fortfarande känns det som om någon ska... komma på mig -ringa och fråga vad jag håller på med egentligen. Det är helt fantastiskt och smått otroligt att man kan få ha det så här bra!
Två år kommer barnet att vara när han börjar i någon form av barnomsorg. Det känns okej.

2 kommentarer:

  1. Du menar till nästa sportlov? Men vilken lycka!!

    SvaraRadera
  2. Ja, sportlovet i år har ju redan varit :) STOR lycka :)

    SvaraRadera