lördag 7 februari 2015

Middagsbesök

 Ikväll hade vi familjen B, numera från Karlskogaland, här på middag. Lilla charmiga Julia växer för varje gång vi ser henne och har hunnit bli fem månader.
En middag med två bebisar blir kanske ingen lugn och fridfull tillställning, men jag tycker nog att de båda skötte sig fint, även om det vid efterrätten blev inslag av skiftätning och lite kaffedrickande på golvet. Nästa gång har vi tänkt satsa på middag med tre bebisar. Det gäller ju att avancera ;)

Gällande första deltävlingen i melodifestivalen -finalisterna var givna. Mer otippade var Behrang Miri feat och Victor Crone till andra chansen. Tyckte vi.

7 kommentarer:

  1. Vad stor hon blivit! Vi ligger nedbäddade i sängen med hosta och förkylning. Molly har än så länge klarat sig och jockes feber har försvunnit. Jag röstar på en träff i karlskoga med t.ex lunch eller fika.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Usch, krya på er! Ingen babysång på tisdag misstänker jag då...
      Lunch blir alldeles prima :)

      Radera
    2. Ingen babysång, måste (om bättre) åka till Karlskoga och hämta takboxen inför helgens tripp.

      Radera
  2. Ja jag tror vi satsar på lunch istället om vi ska ses alla tre (även om jag också tycker att det gick riktigt bra igår). Förslag den 28 feb?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Från spelkväll till lunch... verkligheten gör sig påmind ;) Den 28:e februari ska vi vara flytthjälp på dagen. Och kvällen sedan är ju den heliga pokerkvällen.

      Radera
  3. Hm ja just ja. Ska kolla, återkommer!

    SvaraRadera