söndag 1 februari 2015

Fyraårskalas

Ja, nu var ju tanken att jag skulle lägga upp bild redan igår kväll, men istället somnade jag samtidigt som sonen.
Vi var hur som helst på fyraårskalas och firade stora Molly som dagen till ära hade en så fin prinsessklänning och handväska.
Den första bilden jag tog på henne var inte godkänd, men den här var "jättefin för jag står lite snett".
Cosmos fick stanna hemma. Efter att det tidigt i höstas var ett gäng skolbarn som slängde sig över honom(!) blir han stressad om det är många busungar på samma ställe... och  det var det igår :) Lugna barn däremot tycker han inte är det minsta obehagligt och förhoppningsvis blir han modigare allteftersom.

2 kommentarer:

  1. Ack, att mitt äldsta barn hade vuxit upp nu .., när det är prinsessklänningtider.
    Då var det bara rödvitrandigt från Polarna & Pyret.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är mycket prinsessklänningar nu. Fast Polarn & Pyret är väl ständigt aktuella! Rödvitrandigt eller blåvitrandigt :)

      Radera