söndag 4 januari 2015

En sexmånadersdag

Idag blev vårt hjärta ett halvt år! Jag törs säga att sex månader aldrig någonsin tidigare gått så fort.
Passande nog kom både familjen C och V på fika just idag.
Och Noah fick både en försenad julklapp och en halvårspresent av sin fina gudmor.
Isabelle fick hjälpa till att öppna.
 Vi har inte lika mycket instrument framme längre, men en gitarr, pianot och bongotrummor räcker en bit.
 I paketet var en mycket pedagogisk kub som roade stora delar av eftermiddagen. När man är sex månader är det väl på tiden att man börjar lära sig klockan?! ;)

9 kommentarer:

  1. Vad roligt att ni verkar ha fest för jämnan! Kör hårt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh kära nån, vad ger jag för bild, tänkte jag genast och måste nog kika bakåt i bloggen :)

      Radera
  2. Blir alldeles glad varje gång ser mig själv omnämnas som gudmor :) Måste helt klart va det finast uppdrag man kan få!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är alldeles säker på att vi har valt den allra bästa <3

      Radera
  3. Visst ska det börjas i tid. Ser att han redan vet hur man ska ställe visarna.
    Vilket fantastiskt barnbarn jag har!
    ;))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, det var igår det. Idag fixar han även digitala tider som ett rinnande vatten ;)

      Radera
  4. :) Gratulerar till föräldrarna och den lilla krabaten!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Här tas alla tillfällen i akt att fira ;)

      Radera
  5. Grattis på 6 månadersdagen till lille Noah!

    SvaraRadera