torsdag 11 december 2014

Att få prova en gåstol

Vi var en av alla de där teliakunderna som var internetlösa igår. Jag märkte dock inte av det förrän på kvällen eftersom vi hade playdate med lilla Molly och hennes mamma Anna för andra dagen i rad :)

Så himla mysigt att få lunch upplagd och serverad och fika på det och sonen var på ett strålande humör och inne var det julpyntat och ute var det ruggväder.
Det ska bli spännande värre sedan, till våren, när många mammor runt omkring börjar jobba. Den här mamman, alltså jag, blir hemma minst ett halvår till. Minst. Och än så länge har vi varit väldigt bortskämda med att det alltid finns någon att besöka eller ha på besök.

Molly har en gåstol. Vi Jag har hela tiden sagt att Noah inte ska ha någon... men det går förstås inte att neka till att han tyckte att den var ganska rolig att prova :)
Helst skulle han dock ha någon form av hoppmakapär så att han kan hoppa sig framåt! Eller ja, han behöver förstås ingen. Han har ju mamman ;)

4 kommentarer:

  1. han tycker ju det är jättekul! klart han önskar sig en gåstol av tomten :)
    Gåstolar kan vara väldigt dåliga när de används fel, men använder man dem med vett tror jag inte det är någon fara.
    Men självklart är det upp till var och en, men tror jag vet vad Noah röstar på :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej jag tror ju som sagt inte heller att det är någon fara. Men plasten... och priset. Det känns som om det finns så mycket vettigare saker att lägga pengarna på...

      Radera
  2. Svar
    1. Mest var han dock väldigt koncentrerad :)

      Radera