söndag 23 november 2014

Tillsammansutflyktande

Idag utflyktande vi oss tillsammans. Det innebar förvisso att golvet fortfarande inte är klart i sonens rum, men tilsammanstid är viktig tid! Först upptäckte vi badställen till Cosmos. Ja inför nästa sommar alltså. Och jag konstaterade, jag törs knappt skriva det, att jag föredrar novembervädret framför de där 32 graderna vi hade i somras...
Sedan for vi till mitt numera årliga fönsterlavsställe. Det sprang jag på av en slump den där gången vi mötte älgkon med två kalvar och där finns verkligen mängder av fönsterlav! Det ligger en bit in i skogen så Noah fick åka bärsele :)
Nu har vi lav att pynta ljusstaken med. Nästa helg.

2 kommentarer:

  1. Trettiotvå grader är inget för mig heller. Tjugo är perfekt. Jag tappar all energi när det är för varmt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag mår nästan dåligt när det blir för varmt. Och inget kan man göra. Tjugo är absolut en bra temperatur :)

      Radera