söndag 9 november 2014

Fotoutmaning dag 9: Runt

"Nä, idag går jag nog bet på fotoutmaningen" säger jag till maken.
Vi sitter i köket äter rester av dagens rulltårta och sonen är sådär lite gnälltrött och vi är väl i ärlighetens namns inte superpigga vi heller.
"Jag måste planera upp veckan också" suckar maken och Noah gäspar stort. Gnuggar sig i ögonen. Kattdamerna ligger på varsin stol och Cosmos har tryckt in sig under bordet. 
Från högtalarna spelar en spotify-spellista med barnlåtar.

Men så kommer jag på att vi ju faktiskt har något runt på bordet. Det är bra, mycket bra.
Eller smidigt i allafall :)

Fler som deltar hittar man som vanligt här.

2 kommentarer:

  1. Se där! Men i morgon kommer jag att få bekymmer. Då ska man rita av sin hund. Ja, hos Onekligen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj, ja jag håller mig till en fotoutmaning och har som bestämt fullt sjå med det :)

      Radera