onsdag 12 november 2014

En häst i doppresent...

...ja en med öron och man som prasslar... som man kan smaka på (det kan man föresten med allt ;))
Det är bestämt lycka det.

Han fick också en riktig skatt med många fina böcker. Guld!
Ja, han fick andra fina saker också, som antingen väntar på att han ska växa till sig lite eller att hans rum ska bli klart :)
Mamman här som å ena sidan redan blir lite nostalgisk när hon tittar på bilder som bara är några månader gamla, ser å andra sidan fram emot sådant som pusselläggande och legobyggande och förstås en massa bokläsning.

7 kommentarer:

  1. Åh vad många bra böcker!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja verkligen. Dessutom kommer han att ha det mesta av Elsa Beskow -en bokskatt som vi hade som små och som går vidare till honom. Man kan aldrig ha för mycket böcker!

      Radera
    2. Jag känner igen och har läst många av dem för mina pojkar. Max-böckerna tror jag att jag nästan kan utantill fortfarande, haha. :)
      Chrilles favoritbok i den ålderskategorin var nog "Ture skottar snö", den är fin. :-)

      Radera
  2. Härligt med böcker. Jag har sparat barnens alla böcker i vårt minimala källarutrymme. Dem gör jag inte av med. Vem vet, man kanske får barnbarn någon gång :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag ska botanisera på vinden hos mina föräldrar. Förhoppningsvis finns det lite där som har klarat sig...

      Radera
  3. Åh vad härligt med så många böcker! En bra start i livet. ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja absolut. Här ska läsas massor :)

      Radera