fredag 31 oktober 2014

Sjuker

Tjoff så slog febern till. Och jag bli alltid så himlans sjuk när jag får feber, sådär så att jag förstår att nu är domedagen nära minsann. Förhoppningen är förstås nu att inte sonen ska bli smittad!

Turligt nog har ju maken höstlov och kan hålla ställningarna här hemma för jag har fått den sedvanliga feberyrsligheten och kan knappt stå på benen -än mindre bära på barnet.
Just därför fick sonen följa med sin pappa in till Örebro och lämna bilen på service i morse. Och bilen hade, för första gången, så mycket fel att de fick ta tåget hem.
Premiärtågåkning för Noah :)

För övrigt ligger jag som mest utslagen i sängen. Läser en blogg eller två när alvedonen verkar som bäst (eller skriver ett eget inlägg ;)) och däremellan kommer pappan in och kopplar på sonen på mamma mjölkmaskin.

Sista dagen i oktober.
bilden togs i vår trädgård för några dagar sedan

7 kommentarer:

  1. Åh din stackare! :-(

    Jag håller tummarna för snabbt tillfrisknande!

    SvaraRadera
  2. Krya på dig! Mannen har hostlov, vilken tur! ;=)

    SvaraRadera
  3. Trist att du blivit sjuk, men tur ändå att det var på lovet så att du kan få service! Krya på dig!

    SvaraRadera
  4. Usch, stackars dig! Det är verkligen jobbigt att vara så sjuk! Jag hoppas att du snart repar dig igen!

    SvaraRadera
  5. Krya på dig, mossfolk! Måtte du bli frisk och kry tills på måndag.

    SvaraRadera
  6. Krya på dig, och hoppas att lillkillen och maken klarar sig undan!

    SvaraRadera
  7. Tack allihop! Klarar sig bara maken och sonen är jag glad. Det är ju som liksom dop nästa helg...

    SvaraRadera