lördag 4 oktober 2014

Kanelbullens dag

80 dagar till julafton
Noah tre månader
Kanelbullens dag

Det är ingen dålig lördag det ;)
Vi bakade kanelbullar igårkväll och idag tog vi med oss en par påsar och åkte på bullfika hos familjen R i Kumla. Jag försökte fotografera deras fina katter, men de var alldeles för sociala, så gudbarnet och Noah fick vara fotomodeller istället. Ja, nu lyckades jag ju tyvärr inte med det heller så det här är bilden som gudbarnets mamma tog. Hon la för övrigt bums beslag på sonen och han verkade mycket nöjd med det :)
För övrigt är jag grymt fascinerad över att de kan ha det så rent trots fyra katter. 
"Hur ofta städar du egentligen?!?" frågade jag. Ja, hemma hos oss känns det som att vi har päls överallt trots att jag städar precis hela tiden!

Nu är det redan kvällen. Mörkt klockan sju. 
Stek, potatis och sås. Fotboll på teve.
Soffmys.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar