fredag 12 september 2014

Politik och apelsinblom

Jag känner mig på riktigt ganska politiskt engagerad. I mitt huvud.
Skriver långa inlägg på bloggen... som jag sedan låter bli att publicera eftersom jag egentligen inte alls vill ha en politisk blogg. Jag vet att här finns bloggläsare från det djupaste röda till det mörkaste blå. Och jag vet också att det är himlans härliga människor både på ytterkanterna och där emellan.

Istället lägger jag ikväll ut ett inlägg före partiledardebatten. Med en bild på apelsinträdet som blommar! Tänk, jag hade ingen aning om att apelsinblom doftar så gott!

4 kommentarer:

  1. Själv har jag lagt en timmes webbsökande till att förstå hur mycket extra tillskott av järn ett spädbarn behöver. Inlägg kommer längre fram.

    SvaraRadera
  2. Det är svårt det där, att diskutera politik. Idag diskuterade vi livligt i lunchrummet, och det efter att någon vågade berätta, hur som hen faktiskt tänkte rösta!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, vi har livliga diskussioner här hemma då den ene av oss är mer blå och den andra står mer åt rött. Jag har inga problem, irl som det heter, att stå för vad jag röstar på. På bloggen avstår jag från heta politiska debattinlägg ;)

      Radera