fredag 5 september 2014

"Dagarna de går och går...

...efter varandra" sjunger jag för Noah och tycker att det stämmer alldeles för bra. Hjälparns så fort tiden går! Igår var vi på tvåmånaderskontroll på bvc! Jag tyckte inte att det var länge sedan som han blev en månad...
Igår hade vi också besök av Anna och lilla Molly.
Idag hade vi just inte särskilt mycket alls annat än sylt- och saftkok på planen.
Vissa saker går bättre än andra. Här kan man verkligen verkligen undra hur jag tänkte...
Nej, det gick förstås inte bra... men det blir nog sylt ändå så småningom :)

4 kommentarer:

  1. Det där med tiden är lite läskigt, tycker jag. För den tenderar att gå fortare och fortare. Ibland vill jag bara hålla mig fast nånstans ...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är många som säger så. Det var visserligen många som så att de nio gravida månaderna skulle gå fort och det gjorde de sannerligen inte. Jag hade hoppats att det här hemmaåret skulle gå lika långsamt.

      Radera
  2. Håller med Bloggblad! Vill sakta ned tiden.

    Vilken Goding! Tittar så fint in i kameran :-) Så spännande följa alla framsteg. Men inte riktigt än behövs väl saker plockas bort...

    SvaraRadera
  3. Det är Molly på bilden. Hon är tre månader äldre än Noah (fast de är lika stora). Och de dröjer allt ett bra tag innan vi behöver plocka undan saker :)

    SvaraRadera