söndag 15 juni 2014

Söndagskväll

Söndagskväll och jag undrar som just när man helt och alldeles kommer ur jobbtänket?
Tittar per automatik i almanackan där det står att det är studiedag i morgon. Ifyllt någon gång under årets början. Och kan inte låta bli att kika på jobbmailen... Tycker att det känns lite, eller mycket, konstigt att de i morgon ska skriva kvalitetsredovisning och planera en hösttermin utan mig.

För övrigt har vi nu varit på kalas i dagarna två utan att ett enda kort har blivit taget. Det får alldeles bestämt bli bättring på den fronten!

6 kommentarer:

  1. Här finns nu inget jobbtänk, och jag har visst studiedag imorgon! (Dock alldeles märkvärdigt och ovanligt... Tyvärr!)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä, men du har ju så mycket annat att stå i! Jag gör ju mest ingenting...

      Radera
  2. Jag visste inte ens när det var skolavslutning. Jag har totalt släppt allt skoltänk, och det är jätteskönt. Tyvärr kan jag inte släppa allt hushållstänk.... Disk och plock förföljer mig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är lite baksidan med att vara hemma... man har som just inget att skylla på. Fast jag tycker att det är himlans trevligt att faktiskt hinna med och orka sköta hemmet riktigt ordentligt!

      Radera
  3. Och jag har glömt nästan alla PLU-nummer, förutom isbergssallad och purjolök :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad skönt! Fast jag känner mig rätt säker på att de kommer tillbaka så fort du sitter på plats i kassan :)

      Radera