måndag 26 maj 2014

Vi är jättelediga...

...Cosmos och jag!
Bortsett från veterinärbesöket med Chipper, en storhandling med maken och lite ogräsrensning i häcken kan jag inte påstå att jag gjort så värst mycket.

Jo, det förstås, jag hämtade ut startpaketet från Babyland: Babybox.
Ett av flera gratispaket som finns att beställa. Härom dagen fick jag ett från Allt för föräldrar och i morgon ska jag hämta ut Baby to Be från ett apoteksgruppenanslutet apotek.
I dagens paket kom bland annat en napp, blöjprov från Libero och en tidning.
Vi har också en gratis valfri body att hämta ut på Kappahl.
Ja och så innehåller paketen förstås en massa rabatter på olika ställen.
Sånt sysslar vi med här.

4 kommentarer:

  1. Oh, så skönt att du har ledigt nu! Njut ordentligt! Eller vila upp dig, hehe. Snart är det inte så stilla där hemma längre :-D. Visst är det kul med dessa gratispaket, det tyckte i alla fall jag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är jätteskönt och ganska välbehövligt med lite ledighet :)
      Och gratispaketen är riktigt roliga. Mest mer eller mindre bra rabatter förstås, men även lite annat smått och gott. Och vem tycker inte om att öppna paket ;)

      Radera
  2. Svar
    1. Vassegod. Det är sådana där viktigheter man plötsligt har tid att ägna sig åt ;)

      Radera