fredag 23 maj 2014

Slutdebatten på svt

Jag vet inte om det är nyttigt för hjärtat, det här med att titta på partidebatter.
Men lite intressant är det. Oj vilken varierad förmåga att debattera! Vissa partier lyckas lyfta fram sin politik. Andra är fina på att anklaga.

Bäst i kväll (inte nu partipolitiskt, utan debattmässigt)
Moderaterna och socialdemokraterna.

Sämst ikväll
Vänsterpartiet och piratpartiet
ganska tätt följda av kristdemokraterna

Centern och miljöpartiet skötte sig fint, men kom kanske inte fram riktigt,
Ja, och Marit är ju alltid Marit.

Jag är också lite ledsen att inte sverigedemokraterna sitter med i denna slutdebatt.

Nu hoppas jag förstås att alla både läser på och röstar!

1 kommentar:

  1. Hej Karin. Har läst ikapp igen. Här händer det saker vill jag lova. Så kul att ni ska ha en liten Pricken :D
    Stort grattis :D
    Ser ni trivs i huset med. Sånt är skönt.
    Här sitter jag och ute åskar det. Borde stänga av datorn.... men....
    Kram Synnöve.

    SvaraRadera