lördag 3 maj 2014

En framtida Prickenpolare?

På kvällskvisten blir det lite grillning hemma hos familjen V i Örebro. På plats var även familjen C med blott tre veckor gamla Molly. Pricken är ganska finfint beräknad. Lilla Molly var beräknad ungefär tio veckor före Pricken och ungefär två månader efter Pricken ska ytterligare ett barn i vänskapskretsen komma. Det kan bli perfekt, både under mammaledigheten och även senare med jämnåriga barn vid olika aktiviteter. Jätteroligt tycker jag!
Molly tre veckor


6 kommentarer:

  1. Jättefin bild. Kan man få den skickad?

    SvaraRadera
  2. Ja, ack att man hade planerat så noga! Mina tre kom lite hipp som happ ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja här är vi glada över att det hipp som happas så tätt :)

      Radera
  3. Finfinaste Molly! :)

    Själv är jag alldeles i otakt, vad det gäller barnen, med mina kamrater... Och det är, ärligt talat, alls inget vidare!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä, det kan jag tänka. Nu har vi ju inte riktigt hängt med i första svängen, så det är tur att det fanns några eftersläntrare ;)

      Radera