lördag 3 maj 2014

Besök i dagarna två

Igår fick vi finbesök söderifrån. Vännen Anna med respektive.
Anna jobbade jag med på ridskolan i Lidköping för nu ganska många år sedan, då jag var alldeles nybakad ridinstruktör. Då hade Lurvig alldeles precis flyttat hem till mig och tillbringade ganska mycket tid hemma hos Anna och hennes föräldrar.
Det var också Anna som sjöng på vårt bröllop för snart två år sedan. Och nu var det första gången de gjorde visit här i huset.

Det finns gäster och så finns det de som kommer och bara är. Anna började nästan bums med att klättra upp i plommonträdet och beskära grenar på höjden :)

Själv försökte jag mig på det för ett litet tag sedan men insåg snabbt att jag både har  för korta armar och en mage i vägen för sådana övningar.

Middag och prat till långt in på nattkröken.
Idag blev det sällskapsspelsmaraton. Inte mindre än tre spel hann vi med!


Nu har vi vinkat adjöken och ska fara in till Örebro för lite grillning.

1 kommentar:

  1. Tackar för gästfriheten! :) Alltid trevligt att ses!!! // Anna

    SvaraRadera