onsdag 2 april 2014

Onsdag

Det är så fint nu i trädstråket bakom huset med alla vitsippor!
 Ja, jag kan förstås förstå att en och annan tycker att jag kan variera ämne, men våren är ett glädjeämne!
 Och vi äter middag, grillad kyckling och potatisgratäng. Diskuterar allt från jobb till musikalmusik.
På bordet står en nyplockad bukett vårblommor.
Under bordet sover Cosmos, helt utsträckt på den mjuka mattan.
Efteråt sitter vi i soffan. Tittar på klipp på Galenskaparna. Konstaterar igen vad mycket bra de har gjort. Och funderar på om det finns någon motsvarighet idag... men kommer inte alls på något ens i närheten.

Så kan det vara en kväll mitt i veckan.
I huset vid ekarna.

2 kommentarer:

  1. Åh nej var snäll och variera dig INTE! Om du inte absolut själv vill förstås. ;-) Älskar dina härliga vårbilder.
    Lisbeth

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker att det är så härligt så jag kan liksom inte låta bli att tjata om det :)

      Radera