tisdag 15 april 2014

Föräldragrupp

Idag har jag skaffat mig någon form av ny erfarenhet - vi har varit på föräldragrupp.
Bästa arbetskamraterna löste det så att eftermiddagen gick ihop utan mig 
Jag vet fortfarande inte riktigt vad jag tycker om det här med föräldragruppen. Vi har ännu inte värstens mycket frågor. Kanske för att jag teoretiskt redan är ganska påläst och praktiskt kan ju ännu ingen svara på hur det blir. Maken var mest fokuserad på fika och när alla frågor om amning och mat och förskoleplats och annat var avklarade styrde han upp det här med kaffe/te och bakning till nästa träff.

Efteråt åker vi hem till Cosmos och kattdamerna som alla tre kommer och möter oss i dörren. 
Och maken ser till att jag kör lagligt i morgon också.
Tisdagskväll i påsklovsveckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar