fredag 21 mars 2014

Ja, jag säger tack för alla kommentarer i förra inlägget... ni har inte gjort det hela lättare ;)
Vi som trodde att vi hade bestämt oss får alldeles bestämt åka ytterligare en tur och spana in vagnar utan luft i däcken också. Kära nån, kära nån.

Nu är hur som helst maken sjuker och trots arbetsdagen som varit har jag hållit korpgluggarna öppna (nästan) hela kvällen för att fixa kvällsrundan med Cosmos -den är det ju aaaaldrig jag som tar annars. Nu återstår bara att se om jag lyckas väcka honom. Han har som liksom gått och lagt sig med hussen, och kvällströttare hund får man leta efter.

Äntligen äntligen är det helg!

4 kommentarer:

  1. Illa! :(

    Ergon, bärselen, som jag har haft till båda mina killar, och många av mina kamrater, till sina barn, samtidigt, däremellan, och efter, älskar vi alla.

    SvaraRadera
  2. Jag som är så kvällspigg normalt, minns kvällar när jag som gravid somnade vid 18 om kvällarna....

    SvaraRadera
  3. Haha ...., ja, lycka till!
    Jag är glad att jag fick barn i en annan livstid då det inte fanns så många val ,-)

    SvaraRadera
  4. Kattis; Ja, någon bärsele blir det högst troligt. Eller sjal. Jag ska ta en kik på Ergon, men det är ju långt kvar och sällan särskilt lång leveranstid på vare sig selar eller sjalar så det får vänta lite.

    Bloggblad; Jag kan inte riktigt skylla på någon graviditet. Har ju alltid varit så urbota kvällstrött ;)

    Elisabet; Fast det är förstås lite roligt också :) Ganska angenäma "problem".

    SvaraRadera