tisdag 18 februari 2014

Morgonkvist

Natten och vi sover i vardagsrummet. Det är saker mest överallt. En byrå mitt i hallen till exempel.
Men det går bra det med.

När jag vaknar på morgonen är det absolut första jag tänker på huruvida vi behöver någon vikarie på förmiddagen eller inte. Och vilka papper jag behöver skriva ut för förmiddagen möte. Och hur vi skulle kunna klara oss utan vikarie.

Utanför köksfönstret står Bambi.
 Och utanför vardagsrumsfönstret skvallrar himlen om att det nog blir en fin dag!
Tisdag.

4 kommentarer:

  1. Så mysigt med rådjur på tomten!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja just nu tycker jag ju det. Misstänker dock att jag kommer att muttra sedan när det tuggar i sig mina tulpaner :)

      Radera
  2. Vilken fantastisk utsikt ni har!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi säger ofta att det är så mycket himmel här... ännu mer hade det varit om inte alla hus stod ivägen ;)

      Radera