fredag 14 februari 2014

Alla hjärtans dag

Jag kan inte påstå att jag är något superfan av kommersiella jippon. Jag tycker inte att det behöver shoppas en massa dyrbarheter. Jag tycker däremot om alla anledningar till att fira lite extra och jag ljuger om jag säger att jag inte blev glad när jag kom hem till en stor bukett svenska tulipaner.
 Att dessutom, en fredagskväll när man har jobbat hela dagen, bli bjuden på vitöksspäckad stek med potatismos och smaskig sås, det är baske mig lyx på hög nivå!
Jag kan inte låta bli att tycka att den där mannen jag har är världens bästa 

2 kommentarer:

  1. Roligt med så positiva inlägg, glädjen smittar. Här får jag stå för maten jämt för att slippa pannkakor eller ugnsbakad falukorv som är de enda rätter min man kan. Men diska är han bra på....

    SvaraRadera
  2. Diska är ingen av oss särskilt bra på. Diskmaskinen är en investering vi gläds åt varje dag!

    SvaraRadera