torsdag 2 januari 2014

Förmiddagsbesök

Idag har vi lämnat in bilen igen och därför kändes det alldeles extra strålande bra att få lite förmiddagsbesök. Tre fjärdedelar av familjen V kom och jag hade packat fikat i ryggsäck för en liten sväng ut bland träden. Passande nog ligger skolgården alldeles precis intill.

Cosmos tyckte att det här med sand var helkul :)



Sedan återvände de hemåt. Själv funderar jag på om det är helt fel att gräva upp landen såhär i början på januari. Det är ju ingen tjäle...

4 kommentarer:

  1. Det är en konstig vinter....man skulle nog kunna börja gräva. Här utanför vår port har en syren jättestora knoppar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, en jättekonstig vinter. Och mörk. Men jag skulle ju absolut ligga rätt bra till i vår om jag gräver upp rabatterna nu :)
      Jag såg att det fanns träd i Malmö som slagit ut i blom...

      Radera
  2. Tack för trevligt sällskap! Så mysigt med fika ute (och kändes väldigt lyxigt att inte fixa nått själv!). Isabelle berättade väldigt nöjt om lekparken när vi kom hem :)
    //Elin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv, det var jätteroligt att ni kom! Och det är ju inte svårare att fixa ute -än innefika :)

      Radera