onsdag 20 november 2013

Försvunna bloggare

Jag borde verkligen rensa bland bloggarna i min bokmärkeslista. Det är så många som inte bloggar längre -försvunna hipp som happ.

Stribergs station -oj vad jag saknar inläggen från stationen!
Lisbet/Tankevågor är också väldigt saknad.
Anita, Lindalotta, Torparfrun med getterna, Miss Piggy, Lilla B, Eva H, Husan... var tog ni vägen?
Och Eva H-höjden med alla fina hundbilder.

Jag väntar lite med att plocka bort de där bokmärkena. Det kan ju dyka upp ett inlägg någonstans :)


6 kommentarer:

  1. Jag håller med dig. Det är trist när bloggare försvinner. Det känns som när goda vänner flyttar och man tappar kontakten. Jag undrar vad som hänt med dem och varför de slutar blogga.
    Men du är kvar och det är så roligt att läsa om dig och maken, lurviga hunden och ert nya hus :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är absolut kul att det finns en liten skara kvar! Och så har ju några nya tillkommit, om än inte så många.. eller också är jag helt enkelt inte jättebenägen att sätta mig in i nya bloggar, det kan vara så :)

      Radera
  2. Precis! Jag väntar också .., men har ändå plockat bort några där det gått månader sedan sista uppdateringen. Räknar med att jag hittar dem bland era kommentarer ,-) Man blir nog ensam kvar till slut .., haha.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, så brukar jag också tänka -det blir nog jag som sitter här själv så småningom ;) Jag väntar liiiite med att plocka bort... trots att det har gått månader.

      Radera
  3. Stribergs station hittar du på Instagram under namnet stationschris. Lika roligt och underfundigt där!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aha, tack! Dags att skaffa instagram nu alltså...

      Radera