lördag 23 november 2013

Bildlös lördag

Schwoop så har heeela lördagen gått och jag som skulle baka till nästa helgs adventsfika har absolut inte bakat någonting.
På förmiddagen åkte vi in till Örebro och köpte en gungstol som jag hittat på blocket. Den var i visst renoveringsbehov, men såg ändå fin ut där i hallen. Väl hemma, när vi tog en lite närmare titt insåg vi att visst renoveringsbehov var en klar underdrift. Det får helt enkelt bli ytterligare ett framtidsprojekt -då när jag får så mycket tid och ska måla köksbord och stolar... och renovera gungstol.

Framåt sextiden åkte vi på hämtmatskväll hemma hos familjen V i Örebro. Det är bra smidigt när man ska umgås, men ingen riktigt har haft tid att ställa sig och laga ihop en middag. 
Efterrätten var dock hemgjord. Av Pontus, fyra år, har jag fått mig en rejäl genomgång i vad som händer med bilar som blivit kvarglömda i skogen.

Bilder?
Nä, det blev bara fyra tagna och inte en enda utan konstiga miner eller någon som blundar. Bättring på fotografen till nästa gång!

1 kommentar: