lördag 5 oktober 2013

Efit-dagen som inte blev en efit.

Tanken var att det skulle bli en efit, men det här med att arbeta samtidigt, det funkade inte riktigt bra den här gången. När jag sedan kom hem hade jag redan gett upp.
Men ni kan få lite glimtar istället :)

Runt fem
Cosmos ä l s k a r sin trädgård och springer fram till den dörren när han förstår var vi är på väg :)

Runt sex
har jag precis satt mig på tåget.
 Runt sju
har jag kollat av mailen och ska just gå in för att jobba i barngrupp.
 Runt åtta
pratar vi om hur ankan, grisen och kon låter...
 Runt tolv
har vi varit ute, haft samling och ätit. Nu är det läsvila.
 Runt ett
håller vi som bäst på att städa undan. Det är mycket spring i benen denna fredag och de som vill gå ut får det. Alla vill.
 Runt tre
Cosmos vill inte komma in. Men han vill inte springa runt heller om inte matten är där. Alltså ställer han sig och tittar på den (öppna) dörren.
 Runt fyra
kommer familjen V och mormor Eva på besök. Med en massa bullar!
Gissa om jag blev glad! Så himla himla gulligt! Det bör väl också tilläggas att hennes bullar är världens godaste.
 Sedan blev det inga fler bilder. Jag packade upp, promenerade med Cosmos, packade upp lite mer, hittade besticklådorna (de var väldigt saknade eftersom vi hittade besticken redan förra lördagen). Nu funderar jag mest på var stearinljusen och värmeljusen är... Bara att fortsätta uppackandet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar