lördag 17 augusti 2013

Alla djur i sovrummet

För en gångs skull var jag inte den förste att lägga mig... vilket nog främst berodde på att jag var på tok för trött för att ta mig ur soffan. Alla andra där emot gick till sängs.
"Alla andra" är maken, Chipper, Chatter och Cosmos. Vi sover alla på samma ställe på natten och när jag kommer in i sovrummet snarkade Chatter mellan makens fötter, Chipper hade rullat ihop sig precis intill hans kudde och i sin egen lilla säng ligger Cosmos och snarkar högt.
Nu hade jag gärna tagit en bild, men det hade nog inte blivit värst populärt av den sovande tvåbeningen.
Ofta sover han så här -att han liksom har tappat huvudet utanför sängen. Det inte värst bekvämt ut.

3 kommentarer:

  1. Kommer inte Cosmos upp till er och hälsar på om nätterna? Otis ligger jämt vid mina fötter, hoppar ner till sin säng när det blir för varmt men är snabbt uppe igen.

    SvaraRadera
  2. Eva; Nej aldrig. Han har från början inte fått vara i sängen och de få gånger jag har försökt smuggla upp honom har han legat och sett besvärad ut tills jag sagt att han får gå ner. Då går han direkt och lägger sig i sin säng. Och när han tycker att det är läggdags på kvällen går han också in till sin säng och lägger sig.

    SvaraRadera
  3. Ser ju nästan skönt ut...

    SvaraRadera