söndag 28 juli 2013

Sommarnaglar vecka tre... och den mirakulösa telefonen

Nu är telefonnumret upplåst igen. Plättlätt fixat på egen hand efter att ha pratat med en förmodad sommarvikarie på telia som hänvisade mig till en teliabutik...
Vi har i allafall kommit fram till att den lille Samsungen som jag gnällt så mycket över, faktiskt är riktigt hållbar. Den for ju av på sjuttiovägen, och jag känner mig rätt säker på att det var ungefär precis så fort vi körde. Lite kantstött förvisso, men inte värre än så.

Nu är det semesternaglar vecka tre.
Den tredje och sista veckan som inleds i morgon.
Jag är förstås superglad över ytterligare en semestervecka. Det har varit en helt underbar semester!
En välbehövlig ledighet. Säkert infinner sig lite börja-jobba-ångest nästa helg.

Men, nu ser jag allt fram lite emot hösten.
Jag ser fram emot höstluft och vackra träd.
Jag ser fram emot en utveckling på jobbet och hoppas verkligen att den blir lika bra som vi tänkt oss.
Jag ser fram emot Rallylydnaden som börjar i mitten av augusti.
Och jag ser fram emot flytten förstås. Exakt två månader kvar idag.

Det känns som om det kan bli en händelserik höst!
(och för ett par dagar sedan kom jag på att vi i år kommer att ha plats för en julgran!!!)

3 kommentarer:

  1. Det där med julgranen var något av det första jag tänkte på när det blev klart med huset: "Här finns det gott om plats för Karins gran."

    SvaraRadera
  2. Hallå...vänta lite nu...höst??? Nänänänä, inte nu!!!
    Snygga naglar förresten...

    SvaraRadera
  3. Mamma; Ja, det är mycket viktiga saker det!

    Ruta Ett; Nja... men snart :)

    SvaraRadera