torsdag 6 juni 2013

En av oss är ledig i morgon också

De här två, de ska softa runt i morgon också.
Han som trodde att han skulle få ägna hela dagen åt att skriva omdömen, han kom hem sent på onsdagskvällen och meddelade att han var klar!
När jag nu frågar vad han ska göra i morgon blir svaret att
"jag har inte planerat någonting alls".
Om han ser nöjd ut? Minst sagt!
Själv ska jag jobba.
Från sju och framåt. Så länge det behövs.
Kanske att studentstämningen når oss ända in på förskolegården?

4 kommentarer:

  1. Jag är med i din klubb imorgon.
    Jobbklubben.

    Nej jag är inte bitter..... ;-)

    Det går nog bra!

    SvaraRadera
  2. Och jag har semesterdag :-)

    SvaraRadera
  3. Och jag ska till ateljén, men mest för att fika med en god vän :-),
    fast inte kl. sju.

    SvaraRadera
  4. Turtlan; Haha, ja men vad trevligt att det är fler ;)

    Mian; Så skönt! Det hade varit roligt just idag eftersom alla tar studenten... Men jag ska egentligen inte gnälla. Var ju ledig på klämdagen vid Kristi himmelfärd...

    Ruta Ett; Det lät kanske inte så värstens betungande. Och snart är det semester :)

    SvaraRadera