onsdag 19 juni 2013

Badutflykt terminens sista dagisdag!

Idag gjorde Cosmos sin sista dag på dagis för den här terminen... än om det blir en dags gästspel i sommar.
Och det har förstås inte varit någon hemlighet, det att jag inte alls kände mig särskilt lycklig över att han skulle få tillbringa dagarna på dagis. Men när han nu måste gå på ett har vi verkligen hittat en riktigt riktigt bra!
När jag hämtade honom idag berättade hans fröken att han och några kompisar hade fått åka på badutflykt till Nerikes Kil.
Lycka!

Vi lämnade en blomma och en önskan om en Glad Sommar.
Sju veckors ledighet för den trefärgade hunden :)

4 kommentarer:

  1. Å, vilken härlig film! Sommarlov upphöjt till två.

    SvaraRadera
  2. Lena; Jag kände mig så himla glad när de berättade att några av hundarna hade fått åka iväg på badutflykt. Och jag blev inte mindre glad när jag såg den här härliga filmsnutten på fb.
    Än om han är en liten fegis som förvisso älskar att bada, men uppenbarligen inte vågade sig i djupare än han bottnade :)

    SvaraRadera
  3. Visade filmen för sonen som konstaterade att han kände lukten av våt hund.

    SvaraRadera
  4. Cecilia N; Ja, jag sa också det -att det kan inte ha luktat jättegott i bilen hem sedan ;)

    SvaraRadera