söndag 20 januari 2013

Tvåårskalas

Efter en förmiddag med en förfärlig massa fotograferande -jag jagar ju motiv till 365 foton -blev det tvåårskalas hos familjen A i Kumla.

"JIHAA!" ropar hon när hon kommer runt hörnet på sin Dumbo :)
 Prat och flera födelsedagsgäster och tårta och Cosmos sköter sig fint så länge ingen klappar på honom, tittar på honom eller pratar med honom...
 Fina gudbarnet var också där och firade. Det är så roligt att hon har blivit så stor!
Två glada töser :)
Och utanför är det ett underbart vinterlandskap.

4 kommentarer:

  1. Jag tror att jag skulle bli hyperstressad om jag var tvungen att blogga varje dag, med särskilda teman.
    Just nu tar jag det lugnt med min blogg. Det får bli några foton då och då. Lite på Instagram och Facebook när andan faller på.
    Jag blir kanske bloggsugen till våren igen... om tiden räcker till för att sitta inomhus :-)

    SvaraRadera
  2. Men det är himla kul att läsa hos dig och flera andra bloggare!

    SvaraRadera
  3. Mian; Fast man behöver inte lägga in foton varje dag! Det går bra att ha ett två månader långt uppehåll och sedan lägga in några stycken, bara man är uppe i 365 när året är slut. Minns jag rätt blev man dock struken från utmaningen om man hade längre än två månaders uppehåll.
    Räknar med att du kommer med många fina insektsbilder sedan :)

    SvaraRadera
  4. Vilka härliga tjejer!

    SvaraRadera