torsdag 24 januari 2013

Efit

Idag är det efit... och jag är tveksam om jag ska vara med. Det blir ju mest arbete, arbete, arbete...
Men jag gör väl ett försök så får vi se. Det har ju lyckats (och misslyckats) tidigare.

Runt halv sex
Sovmorgon! På torsdagar börjar jag inte förrän nio men slutar senare också. För att Cosmos inte ska behöva vara på dagis till (eller efter) stängning skjutsar hussen ut honom idag.
Runt halv åtta
Frukost. Te! Och fundering på om jag ska delta eller inte idag...
Fortsättning följer kanske och uppdatering sker i såfall i kväll :)

2 kommentarer:

  1. Hur många år är det nu som jag tänkt att jag ska vara med nån gång... säkert 5 eller 6, men jag kommer aldrig dithän.

    SvaraRadera
  2. Efit, helt borta är jag, vad är det? Skall bli spännande att se om det kommer något mer om det. Jag kan ju googla det, men det är mer spännande att se om du skriver något!
    Agneta kram

    SvaraRadera