onsdag 9 januari 2013

Det här med de 365 bilderna...

...de får nog, den här årstiden, komma mest under helgerna.
Nu är det liksom mörkt när man åker hemifrån på morgonen och mörkt när man kommer hem på eftermiddagen... Ja, bortsett från sådana här tidiga dagar, men då regnade det ju för fullt i stället.
Men jag har inte gett upp, bara skjutit lite på det hela :)
Bilden är från i lördags, men passade inte direkt till något tema.

Ja det var ju bäst att upplysa om det eftersom jag förstår att det är sådant folk går och funderar på ;)

3 kommentarer:

  1. Tålamod är en dygd, jag känner igen det... Men det är ju helt ok att publicera lite då och då. Ge inte upp ;-)

    SvaraRadera
  2. Johan; Nej nej här ges inte upp. Jag väntar bara på ljusare tider... eller lediga dagar :)

    SvaraRadera
  3. Jag fryser så lätt om fingrarna, så jag tar aldrig med kameran ut. Fina vinterbilder tog jag för några år sen, och det ser ju likadant ut nu där jag går.

    Möjligen tar jag fram mobilen, men märker att de bilderna också blir rätt lika... I dag kom domherren med fru på besök vid fågelbordet, då fick jag lust att fota, men jag vet ju att de sticker om de ser rörelser vid fönstret..

    SvaraRadera