fredag 18 januari 2013

Äntligen fredag!

TGIF!

Jag kan inte riktigt bestämma mig för om dagarna går fort eller långsamt. Mest är det nog för att jag längtar till helgen när jag kan göra vad jag vill -spendera mer tid med kameran och med fyrbenta.

I veckan har vi hur som helst hunnit med ett besök hos veterinären med Chipper för att fixa de där eländiga sporrarna som liksom växer sig breda och så nära nära trampdynan att det inte går att komma åt med saxen. Det gör inte saken bättre att hon gapar och skriker samtidigt.
Turligt nog var det "rätt" katt. Bara att öppna burluckan :)
 Och lille hunden får långa dagar på dagis, både torsdag och fredag.
Fast jag skulle inte ha något emot att vistas i den utomhus miljön han får. Efter huset och stallet på bilden kommer åkrarna och skogen. Lite tur i oturen ändå, att det fanns ett dagis på landet :)
Nu marsch iväg.
Fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar