lördag 5 januari 2013

5. Frost (#78)


14 kommentarer:

  1. Kallt!! Jättevackert =)

    SvaraRadera
  2. Visst är det vackert, skrämmande vackert med istaggar på alla kvistar. Mycket snyggt fotat.

    SvaraRadera
  3. Oerhört vackert, fina färger, snyggt fotat!

    SvaraRadera
  4. Skulle skrivit på blankt, fotot innan! Denna tycker jag jättemycket om också. Fint med svart-vitt och hur frosten framträder.

    SvaraRadera
  5. Pia; Ja, jag blev så glad över att det frusit på igen! Allt blir så vackert då.

    Charlotta; Ja, det är jättefint ute just nu! Däremot önskade jag att jag haft med mig stativet idag.

    SvaraRadera
  6. Anette; Tack, jag är mycket mer nöjd med fotot "blankt". Den här bilden är inte svartvit, även om man kan tro det :)

    SvaraRadera
  7. Fin bild. Det är riktigt fint med frost :)

    SvaraRadera
  8. Fin och skarp bild. Ser proffsigt ut. Jag är lite nyfiken på vad du använder för kamera?

    Jag gick själv med 365 Foto, från och med igår för att vara exakt :-)

    Mina bilder finns på:

    http://timosblogg.se/kategori/365-foton-2013/

    SvaraRadera
  9. Timo; Faktum är att den inte är helt skarp och den bild jag hittills i 365 foton är minst nöjd med. Jag använder en Nikon D90.

    SvaraRadera
  10. mossfolk, ALLA dina bilder ser skarpa o fina ut jämfört med mina bilder som jag tar med mobilkameran :-) Fast jag är rätt nöjd ändå, för att vara en mobil är dom ok. Men jag ska köpa en "riktig" kamera snart.

    SvaraRadera
  11. Tjusigt och kallt! Tålig kamera och varma fingrar ;-)

    SvaraRadera
  12. Johan; Det var faktiskt inte jättekallt -ett par minusgrader bara. Men absolut tillräckligt kallt för att det skulle krävas fingervärmarpauser :)

    SvaraRadera
  13. Härlig bild även om jag längtar till våren

    SvaraRadera