torsdag 3 januari 2013

3. Januari (#140)




8 kommentarer:

  1. Din knopp ser mer välkädd ut än min, som jag hade på tema nyans idag.

    SvaraRadera
  2. Charlotta; Jag blev förvånad över hur långt den kommit. Tänkte att jag skulle följa den där busken nu varje månad. Intressant att se om den utvecklas något under vintern eller ser lika dan ut i februari...

    SvaraRadera
  3. Så vackert och hoppfullt knoppen ser ut! Snart, snart har vi vår igen.

    SvaraRadera
  4. Ingrid; Ja visst inger det lite hopp i allt det gråa... även om jag gärna har vinter ett par månader till :)

    SvaraRadera
  5. Men vad menas med siffrorna inom parentes ...?

    SvaraRadera
  6. Elisabet; Fotoutmaningen går ut på att man ska ta 365 bilder på ett år. Bilderna behöver inte tas i någon ordning och det behöver heller inte vara en om dagen, utan går bra med flera vissa dagar och inga andra dagar. Siffrorna i parentesen står för vilket nummer på listan temat har.
    En kul fotoutmaning som inspirerar till mer fotograferande :)

    SvaraRadera
  7. Jaha ..., men då förstår jag! Tack som berättade.

    SvaraRadera