onsdag 26 december 2012

Neeej, det töar!
Vi hade förvisso riktigt roligt, både jag och hunden, när vi byggde en snögubbe.
Eller jag byggde, han sprang och lekte med sina pipleksaker :)
Men nu rinner det och droppar och i morgon ska det bestämt bli tre plusgrader...
För övrigt blir de här dagarna inte riktigt som planerat. Väder och sjukdomar kan man inte styra över. Igår fick vi inte det planerade fikabesöket och idag kunde vi inte åka på den planerade jullunchen -fast den här gången är det inte vi som är sjuka!
Hur som helst, vi har något varje dag ändå och maken, som ska jobba både torsdag och fredag, njuter för fullt över lite ledig tid. Det gör för övrigt jag också. Underbart är det -att vara ledig!!!

2 kommentarer:

  1. Här har det töat rejält idag. Dimmigt nåt otroligt... och halt.

    Jag njuter också hejdlöst av att vara ledig och inte ha nåt att ladda för eller texter att gå och fundera på.

    SvaraRadera
  2. Bloggblad; För min del fick det gärna vara vinter fram till sportlovet. Sedan vill jag ha vår.
    Och det är så himla roligt att faktiskt kunna ägna dagarna åt det jag vill -Cosmos framförallt!

    SvaraRadera